Nové STORNO podmínky PRO VYBRANÉ KAPACITY
OBJEDNÁVÁTE LYŽAŘSKÉ POBYTY BEZ STRESU Z :
VYBRANÉ KAPACITY PRO PŘÍZNIVĚJŠÍ STORNOPODMÍNKY – AKCE COVID PARTNER 21
U každé země rozdílené podmínky
ITÁLE
Nad rámec cestovního pojištění a obvyklých storno podmínek v případě, že do vámi vybraného lyžařského střediska nebude z důvodu onemocnění COVID-19 možné odcestovat.
Peníze za případné storno zájezdu vám v plné výši vrátíme.
UBYTOVACÍ KAPACITY V ITALSKÝCH STŘEDISCÍCH, OZNAČENÉ SYMBOLEM COVID PARTNER 21
svým hostům garantují, že v případě krizových opatření nepřijdou o uhrazené finance
Nárok na zrušení ubytovacích služeb bez sankcí, v případě omezení cest našich klientů z České republiky, v souvislosti s rozšířením koronaviru lze uplatnit, pokud nastane:
Zrušení zájezdu bez stornopoplatků je možné nejdříve 4 a nejpozději 2 dny před prvním dnem pobytu.
Pokud nastane situace a Vy budete chtít uplatnit toto výjimečné storno zájezdu, MUSÍTE sdělit písemně (emailem) a my Vám potvrdíme, zda máte na bezplatné zrušení pobytu nárok.
Neabsolvování zájezdu bez předchozího informování CK nezakládá právo na bezplatné stornování zájezdu.
Rozhodným dnem pro uplatnění výše uvedeného storna, je první den pobytu.
Podmínkou zrušení zájezdu bez stornopoplatků je storno všech osob v rámci jedné ubytovací jednotky (např. apartmánu či pokoje).
FRANCIE
VYBRANBÉ UBYTOVACÍ KAPACITY VE FRANCOUZSKÝCH STŘEDISCÍCH, OZNAČENÉ SYMBOLEM COVID PARTNER 21
svým hostům garantují V TÉTO SEZÓNĚ PŘÍZNIVĚJŠÍ STORNO PODMÍNKY
Zrušení zájezdu bez stornopoplatků je možné DO 45 DNŮ PŘED NÁSTUPEM POBYTU.
Pokud nastane situace a Vy budete chtít uplatnit toto výjimečné storno zájezdu, MUSÍTE sdělit písemně (emailem) a my Vám potvrdíme, zda máte na bezplatné zrušení pobytu nárok.
Neabsolvování zájezdu bez předchozího informování CK nezakládá právo na bezplatné stornování zájezdu.
Rozhodným dnem pro uplatnění výše uvedeného storna, je první den pobytu.
Podmínkou zrušení zájezdu bez stornopoplatků je storno všech osob v rámci jedné ubytovací jednotky (např. apartmánu či pokoje).
Nad rámec cestovního pojištění a obvyklých storno podmínek v případě, že do vámi vybraného lyžařského střediska nebude z důvodu onemocnění COVID-19 možné odcestovat.
Peníze za případné storno zájezdu vám v plné výši vrátíme.
Co by bylo kdyby…. Nejčastější otázky
Pokud je CK schopná poskytnout objednané služby, plnit své závazky dle smlouvy o zájezdu, zákazník může odstoupit od smlouvy, ale ck je oprávněna mu účtovat storno.
NAPŘ.: karanténa po příjezdu z dovolené, rozkol se zaměstnavatelem, karanténa v rodině,
Pokud CK není schopná poskytnout objednané služby, není schopná plnit své závazky dle smlouvy o zájezdu, postupuje se dle zákona. CK vrací zákazníkům veškeré prostředky, které od zákazníků přijala.
NAPŘ.: Uzavřené hranice v cílovém státě, uzavřené lyžařské středisko z důvodů karantény, zrušení hromadné dopravy.
Pojištění storna zájezdu je možné u pojišťovny z důvodů nemoci – i kovid je nemoc… Karanténa však nemocí není.
A sami doufáme, že se na hory jezdit bude, ale co a kdy bude, Vám neumímE předpovědět.
Je na Vás zvážit, co a jak, jestli hory koupit na jistotu nyní a nebo těsně před odjezdem.
Fakta na rovinu
Překážky na straně zákazníka
Např. zákaz vycestování stanovený vládou ČR nepovažujeme za mimořádnou okolnost vyskytující se v místě určení cesty nebo pobytu, tato mimořádná událost se vyskytuje v ČR. Stejně tak i zákaz v cílovém státě ohledně přicestování Čechů, považujeme za překážku na straně zákazníka ne na straně CK.
září - březen:
po - čt: 10:00 - 18:00
pá: 10:00 - 15:00